Během července a srpna máme letní provoz na pracovištích

Kontakty

Poliklinika IPP má řadu ambulancí, zde naleznete všechny potřebné kontakty na jednotlivá pracoviště

Identifikační údaje

Poliklinika IPP s.r.o., Legerova 389/56, 120 00 Praha 2
IČ: 250 57 065, DIČ: CZ699003488, ID datové schránky: fa9ky7z, Jednatel: Iveta Berkovičová B. A.
Společnost je zapsána ve složce C 45927 vedená u Městského soudu v Praze.

Podněty a stížnosti

stiznosti@poliklinikaipp.cz

Poliklinika Legerova

Legerova 389/56, 120 00, Praha 2

Na poliklinice v Legerově ulici poskytujeme multioborovou komplexní péči. V těsné blízkosti náměstí I. P. Pavlova najdete ambulance praktického lékaře, gynekologie, dermatologie, neurologie, kardiologie a mnoha dalších specializací.

Chirurgie a ortopedie

Kartouzská 204/6, 150 00, Praha 5

Naše chirurgická a ortopedická ambulance se nachází na ulici Kartouzská ve 2. patře budovy A přímo naproti obchodnímu centru Nový Smíchov. Poskytujeme chirurgickou léčbu akutních a chronických onemocnění dětských i dospělých pacientů.

Denzitometrie a osteologie

Kartouzská 204/6, 150 00, Praha 5

Naše osteologická a denzitometrická ambulance se nachází na ulici Kartouzská ve 2. patře budovy C přímo naproti obchodnímu centru Nový Smíchov.

Centrum pohybové rehabilitace

Myslíkova 259/10, 120 00, Praha 2

V Centru pohybové rehabilitace v nově zrekonstruovaných prostorách v Myslíkově ulici najdete ordinace fyzioterapie, ortopedie i rehabilitačního lékaře. Věnujeme se širokému spektru onemocnění pohybového aparátu a preventivním programům dospělých i dětí.

Centrum dermatologie

Štěpánská 24, 110 00, Praha 1

Specializované ambulantní léčebné centrum zaměřené na komplexní léčbu kožních chorob a jejich komplikací. Naše ambulance se nacházejí v příjemných prostorách vnitrobloku v centru Prahy s výbornou dostupností v blízkosti všech linek metra a několika tramvajových zastávek.

Nastavení Souhlasím